A mutatókataszter az eddig kiadásra került Jó Állam Jelentésekben megjelent mutatók értékeit és fontosabb jellemzőit mutatja be.
Mutató adatok
Az elektronikus ügyintézési szolgáltatások ismertsége
Hatásterület:Hatékony közigazgatás
Mutató dimenzió / kód
Jó Állam Jelentés 2015: Nem szerepel Jó Állam Jelentés 2016: Nem szerepel Jó Állam Jelentés 2017: Nem szerepel Jó Állam Jelentés 2018:
Elégedettség / H.5.5.
Mutató leírása
A reprezentatív Jó Állam Véleményfelmérés (2018) kérdéseiből készült a mutató. Az egyik kérdésblokkban arra voltak kíváncsiak, hogy a három leggyakrabban felmerülő tájékozódási és/vagy ügyindítási felület közül melyiket és mennyire tudatosan használják az ügyfelek. A többlépcsős kérdésben, először azt kérdezték, hogy ismer-e olyan telefonszámot/ügyfélszolgálatot, amelyet közigazgatási ügyintézéssel mindig hívhat, azt meg tudja-e nevezni és milyen gyakran használja azt. Mértékegység: % Adatgazda: NKE JÁV
A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.ElfogadomTovábbi információk