A mutatókataszter az eddig kiadásra került Jó Állam Jelentésekben megjelent mutatók értékeit és fontosabb jellemzőit mutatja be.
Mutató adatok
Az állampolgárok konkrét közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatos elégedettsége
Hatásterület:Hatékony közigazgatás
Mutató dimenzió / kód
Jó Állam Jelentés 2015: Nem szerepel Jó Állam Jelentés 2016:
Elégedettség / H.5.1. Jó Állam Jelentés 2017:
Elégedettség / H.5.1. Jó Állam Jelentés 2018:
Elégedettség / H.5.1.
Mutató leírása
Az indikátor az ügyfelek konkrét tapasztalataira alapuló percepcióját vizsgálja: a válaszadónak az adott közigazgatási szolgáltatás (ügyintézés) igénybevételével kapcsolatos élményére, elégedettségére vonatkozó információt rögzíti. Az adatsor a reprezentatív, 2018-ban lekérdezett Jó Állam Véleményfelmérés adatait tartalmazza. A korábbi évek a Jó Állam Közigazgatási Felmérés adatait, valamint a 2017-es Jó Állam Véleményfelmérés adatait tartalmazták. A felnőtt magyar lakosság a megkérdezést megelőző három évben szinte kivétel nélkül kapcsolatba került ügyfélként a közigazgatási rendszer 12 definiált ügytípusának legalább egyikével (korábbi ábrán a könnyebb áttekinthetőség végett ezeket 6 kategóriába vontuk össze). Ennek méréséhez egy 0-tól 10 pontig terjedő (azaz 11 fokú) skálát használtunk. A skálán a 0 azt jelentette, hogy a válaszadó egyáltalán nem elégedett az adott alrendszerrel, a 10 pedig azt, hogy teljes mértékben elégedett vele. Mértékegység: pont és % Adatgazda: NKE JÁV, NKE Jó Álam Közigazgatási Felmérés
A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.ElfogadomTovábbi információk