A mutatókataszter az eddig kiadásra került Jó Állam Jelentésekben megjelent mutatók értékeit és fontosabb jellemzőit mutatja be.
Mutató adatok
Konkrét adó- és járulékügyben sikeres telefonos ügyintézéssel záruló hívások száma/ A NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintézési Rendszerébe (ÜCC) érkezett sikeres ügyintézéssel záruló hívások száma (2016)
Hatásterület:Hatékony közigazgatás
Mutató dimenzió / kód
Jó Állam Jelentés 2015:
Hozzáférhetőség / H.1.5. Jó Állam Jelentés 2016:
Hozzáférhetőség / H.1.5. Jó Állam Jelentés 2017:
Hozzáférhetőség / H.1.5. Jó Állam Jelentés 2018:
Hozzáférhetőség / H.1.5.
Mutató leírása
Azon - a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által működtetett Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszer (ÜCC) által fogadott - ügyfélhívások éves mennyisége, amely sikeres telefonos azonosítást követően definitív ügyfélkiszolgálással zárult, valamint a mutató tartalmazza a NISZ működtetésében lévő Kormányzati Ügyfélvonal adózással összefügő, egyszerűsített foglalkoztatásra vonatkozó bejelentés adatait. Mértékegység: db Adatgazda: NGM, NISZ
A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.ElfogadomTovábbi információk