Hatékony közigazgatás
H.1. Hozzáférhetőség
- H.1.1. A fejlett e-közigazgatási szolgáltatást használók aránya az internetező lakosságon belül
- H.1.2. A kormányablakban intézhető ügykörök száma
- H.1.3. A legközelebbi kormányablaktól mért átlagos közúti távolság a fővároson kívül
- H.1.4. Az Ügyfélkapu-regisztrációk, -belépések és a feltöltött dokumentumok száma
- H.1.5. Konkrét adó- és járulékügyben sikeres telefonos ügyintézéssel záruló hívások száma
H.2. Ügyfélteher
- H.2.1. Az ügyintézés menetét támogató szolgáltatások száma
- H.2.2. A cégalapítási eljárás bonyolultsága
- H.2.3. Az ügyfelek által leggyakrabban fizetendő szolgáltatási díjak és illetékek mértéke
- H.2.4. Az ügyintézésre fordított idő
- H.2.5. Az szja-bevallás egyszerűsített típusának aránya
H.3. Erőforrás-hatékonyság
- H.3.1. A közigazgatásban alkalmazásban álló szellemi foglalkozásúak nettó átlagkeresetének viszonyítása a versenyszféra átlagkeresetéhez
- H.3.2. Az önkormányzati alkalmazásszolgáltató központ szolgáltatásait igénybe vevő önkormányzatok száma
- H.3.3. Nyílt hozzáférésű adatok szerinti érettség
- H.3.4. Az egy okmányigazgatási munkaállomásra jutó tevékenységek számának megyei szintű eloszlásának egyenletessége
- H.3.5. Egy kormányhivatali tisztviselőre jutó főszámos ügyiratok száma
H.4. Felkészültség
- H.4.1. A középgeneráció részaránya a személyi állományban
- H.4.2. A közigazgatás szakmai felső vezetői körének állandósága
- H.4.3. Nők aránya a közigazgatásban
- H.4.4. A közszolgálati továbbképzésben a tisztviselők által sikeresen teljesített tanórák száma
- H.4.5. A bíróság vagy felügyeleti szerv által megváltoztatott döntések aránya
H.5. Elégedettség
- H.5.1. Az állampolgárok konkrét közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatos elégedettsége
- H.5.2. A közigazgatás munkaerőpiaci megítélése
- H.5.3. A közigazgatási ügyintézési csatornák igénybevételének megoszlása
- H.5.4. Az időbeli ráfordítás elfogadható mértéke a közigazgatási ügyintézés során
- H.5.5. Az állampolgárok kényelmesebb ügyintézését elősegítő lehetőségek megítélése